Περισσότερα από 50000 προϊόντα..

9/9

Πολιτική Επιστροφών


Επιστροφή χρημάτων- αντικατάσταση/ επισκευή

Όλες οι επιστροφές παραλαμβάνονται από το κατάστημα αγοράς και περνούν από τη διαδικασία τεχνικού ελέγχου, ώστε να επιβεβαιωθεί ο λόγος επιστροφής και να διαπιστωθεί, σε περίπτωση ελαττώματος, ότι η βλάβη προκύπτει από κατασκευαστικό λάθος και όχι λόγω κακής μεταχείρισης. Σημείωσε ότι κάποια προϊόντα θα πρέπει να ελεγχθούν από ειδικό τεχνικό σε εξουσιοδοτημένο service και ενδεχομένως να χρειαστούν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα για να εγκριθεί η επιστροφή χρημάτων ή η αντικατάσταση.
Όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία, θα προχωρήσουμε αναλόγως με την επιλογή του πελάτη στη φόρμα επιστροφής. Θα επιστραφεί το ποσό καταβολής της αγοράς, στην πιστωτική ή χρεωστική κάρτα που χρησιμοποιήθηκε. Τα χρήματά αποδεσμεύονται άμεσα, αλλά ενδέχεται να υπάρξουν περαιτέρω καθυστερήσεις μέχρι και δέκα εργάσιμες ημέρες, για να εκκαθαρίσουν το ποσό οι τράπεζες. Το ποσό εμφανίζεται σαν κίνηση αντιλογισμού στην κάρτα και όχι σαν κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό. Άξιο αναφοράς είναι ότι βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, ενδέχεται να μη σου επιστραφεί το σύνολο του ποσού που έχει καταβληθεί, εάν έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν περισσότερο από όσο είναι αναγκαίο. 
Σε περίπτωση που έχει ζητηθεί επιστροφή χρημάτων με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, θα πρέπει να κοινοποιηθούν τα παρακάτω στοιχεία του: ΙΒΑΝ , τραπεζικό ίδρυμα, όνομα κατόχου (το οποίο θα πρέπει να είναι το ίδιο με το πρόσωπο που παρέλαβε την παραγγελία) καθώς και κάποιο αποδεικτικό (π.χ. φωτογραφία από την αρχική σελίδα του βιβλιαρίου καταθέσεων ή φωτογραφία από το web banking όπου φαίνεται το όνομα του κατόχου) για λόγους ταυτοποίησης και διασφάλισης των προσωπικών δεδομένων σας.

Αντικατάσταση/ επισκευή

Εάν έχει επιλεχθεί η αντικατάσταση, μπορεί να πραγματοποιηθεί μετά από συνεννόηση με τον πωλητή. Για κάποιες κατηγορίες προϊόντων είναι δυνατή η επιλογή της επισκευής, εφόσον καλύπτεται από την εμπορική εγγύηση. Η  οποία προσφέρεται προαιρετικά από τον πωλητή ή τον κατασκευαστή, και αφορά επισκευή προϊόντος, αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, σύμφωνα με τους όρους που ορίζει ο κατασκευαστής και σε εγκεκριμένα από αυτόν «κέντρα επισκευής» (service centers). Η εμπορική εγγύηση έρχεται να καλύψει επιπρόσθετα σε σχέση με τα δικαιώματα που έχετε από τη νόμιμη εγγύηση. 
Για πληροφορίες σχετικά με την εμπορική εγγύηση του προϊόντος ανατρέξτε στη συσκευασία του προϊόντος. Επίσης, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του κατασκευαστή ή να επικοινωνήστε μαζί μας στο rma@clevermall.gr για περαιτέρω καθοδήγηση.  

Δημιουργία αιτήματος επιστροφής

Μέσα από το προφίλ σας στο πλαίσιο με τον τίτλο «Λεπτομέρειες παραγγελίας».

  1. Επιλέγετε το «Αίτημα επιστροφής» στη σελίδα των λεπτομερειών παραγγελίας. 
  2. Διαλέγετε τα προϊόντα που θες να επιστρέψετε από μία συγκεκριμένη παραγγελία και συμπληρώστε τις απαραίτητες πληροφορίες στη φόρμα επιστροφής. 
  3. Αφού συμπληρωθεί η φόρμα, προχώρα στις λεπτομέρειες παραλαβής, ώστε να καθορίσετε την ημέρα και την ώρα παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος και στη συνέχεια πατάτε «Καταχώρηση αιτήματος»,  για να ενημερωθεί το συνεργαζόμενο κατάστημα. Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
    Εναλλακτικά μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας.
  4. Θα ειδοποιηθείτε για την καταχώρηση του αιτήματος και για την εξέλιξή του μέσω email. 

Μπορείτε βέβαια να βλέπετε την εξέλιξη της επιστροφής και μέσα από τη σελίδα των επιστροφών πατώντας το κουμπί «Αιτήματα» στη σελίδα των λεπτομερειών παραγγελίας από την οποία ξεκινήσατε την επιστροφή.